خواتین اُردو ادب میں تانیثی رجحان (مغربی تانیثیت کے پس منظر میں) ۔۔۔ ترنّم ریاض

  تانیثیت (Feminism) بحیثیتِ نظریہ (Ideology) مغرب کی دین ہے۔ تانیثیت کی تحریک تقریباً دو سو برس کا سفرطے کرتے ہوئے اب ایک مسلمہ حقیقت کی صورت ہمارے سامنے ہے۔ تاریخ کے مختلف ادوار سے گزر کر تانیثیت اپنے مختلف رنگوں کے ساتھ دُنیا بھر میں ایک ٹھوس نظریے کی حیثیت سے قبولیت کا شرف Read more about خواتین اُردو ادب میں تانیثی رجحان (مغربی تانیثیت کے پس منظر میں) ۔۔۔ ترنّم ریاض[…]

غزل ۔۔۔ سعید

  کبھی طلب، کبھی وحشت، کبھی نمُو نے مری مجھے کہیں کا بھی رکھا نہ جُستجو نے مری   وہ ہاتھ جس کا دلاسہ ہی میرا سب کچھ تھا بکھر چکا ہوں تو آیا ہے خاک چھُونے مری   کوئی نصاب نہ مکتب جو بھید کھول سکا وہ عشق کھولا ہے مجھ پر کتاب رُو Read more about غزل ۔۔۔ سعید[…]

اقبال کے تضادات ۔۔۔ ڈاکٹر رؤف خیر

  فکر و فن میں تبدیلی کے ساتھ فن کار کا فکری گراف بھی اونچ نیچ کا شکار ہو تو یہ کوئی تعجب کی بات نہیں قرآن وسنت سے تو ثابت ہے کہ ایمان بھی گھٹتا بڑھتا رہتا ہے نیکو کاروں کی صحبت میں مومن کا ایمان بڑھ جاتا ہے اور اگر بدکاروں کی صحبت Read more about اقبال کے تضادات ۔۔۔ ڈاکٹر رؤف خیر[…]

غزلیں ۔۔۔ پریتپال سنگھ بیتاب

  سال گزشتہ کے نام ایک غزل بروز ۳۱ دسمبر ۲۰۲۰   میں چھوڑ آیا ہوں پیچھے بے شک دیارِ رفتہ مگر نہیں چھوڑتا مُجھے یہ خمارِ رفتہ   قدم بڑھاؤں گا آگے رستہ نظر تو آئے چھٹا کہاں ہے ابھی تلک یہ غبارِ رفتہ   میرے پروں کو نہیں وہ پرواز بننے دیتا لدا Read more about غزلیں ۔۔۔ پریتپال سنگھ بیتاب[…]

غزل ۔۔۔ نجمہ ثاقب

  جھیل سی آنکھوں میں کوئی آبپارہ ڈھونڈتے تیرنے کو آبپارے میں شکارا ڈھونڈتے   تند تھی بحری ہوا اور بادباں کھلتے نہ تھے رات عرشے پر رہے قطبی ستارہ ڈھونڈتے   شب کے منظر میں کوئی بھی دلکشا صورت نہیں رتجگوں میں ورنہ کوئی ماہ پارہ ڈھونڈتے   موج دریا بن کے جا پھنستے Read more about غزل ۔۔۔ نجمہ ثاقب[…]

مجھے کہنا ہے کچھ ۔۔۔

  کس کس کو یاد کیجیے، کس کس کو روئیے۔۔۔۔ فاروقی صاحب کی جدائی کا غم تو تازہ ہی ہے اور شاید ہمیشہ رہے گا ہی، کرونا کی دوسری لہر نے مزید چرکے دئے ہیں۔ اس سہ ماہی میں مزید بڑے نام رخصت ہو گئے ہیں۔ کچھ کو ہی اس شمارے میں یاد کیا گیا Read more about مجھے کہنا ہے کچھ ۔۔۔[…]

دو نعتیں ۔۔۔ سعود عثمانی

  ہے تصور میں عہدِ نبی سامنے، اس زمانے کے پل جگمگاتے ہوئے آنکھ کے سامنے ہیں مناظر بہت، چلتے پھرتے ہوئے، آتے جاتے ہوئے   ایک چادر کو تھامے ہوئے ہیں سبھی،چاہتے ہیں سبھی آپ سے منصفی آپ کے دستِ فیصل میں سنگِ سیہ سب قبیلوں کا جھگڑا مٹاتے ہوئے   عتبہ ابن ربیعہ Read more about دو نعتیں ۔۔۔ سعود عثمانی[…]

انتہائے کمال سے گوشۂ جمال تک (قسط ۵) ۔۔۔ قرۃ العین طاہرہ

سفر نامہ عمرہ قسط ۵   زیارات سے واپسی پر نمازِ ظہر سے پہلے مسجد نبویﷺ میں پہنچ چکے تھے۔ شاہد گائیڈ کو کہہ چکے تھے کہ بس میں رکھے گئے کھجوروں کے دونوں ڈبے ہوٹل مونا کے مرکزی استقبالیہ پر پہنچا دے۔ یہ کھجوریں مسجد قبلتین کے باہر کھڑے ایک ٹرک سے خریدی گئی Read more about انتہائے کمال سے گوشۂ جمال تک (قسط ۵) ۔۔۔ قرۃ العین طاہرہ[…]

شہسوارِ رخشِ خامہ ۔۔۔ غضنفر

  بیس برسوں میں جس تخلیق کار نے اپنی تخلیقیت کی بیس سے زیادہ بساطیں بچھا دی ہوں اور جن میں سے بیشتر بساطیں ایسی ہوں جن کے دامن میں سیکڑوں خانے موجود ہوں، اس پر اگر بسیار نویسی کا الزام عائد ہوتا ہے تو یہ کوئی تعجب کی بات نہیں۔ باطنی طینت اور ظاہری Read more about شہسوارِ رخشِ خامہ ۔۔۔ غضنفر[…]

سید محمد اشرف کی ناول نگاری : امتیازات و خصوصیات ۔۔۔ صدام حسین

  سید محمد اشرف کے فکشن کے تعلق سے میں پروفیسر سیما صغیر صاحبہ کی اس رائے سے پوری طرح اتفاق کرتا ہوں : ’’سید محمد اشرف میرے پسندیدہ ادیب ہیں۔پہلی وجہ یہ کہ ان کی ہر تخلیق کی قرأت قاری کو یکسوئی سے اپنی گرفت میں لے لیتی ہے۔ وہ تہذیبی، تمدنی، ثقافتی، لسانی Read more about سید محمد اشرف کی ناول نگاری : امتیازات و خصوصیات ۔۔۔ صدام حسین[…]